טייס ליום אחד

מי לא היה או היתה רוצה להיות טייסים ולו אפילו לפעם אחת? הגאי המטוס, לפתוח את “ידית המצערת ” ולרוץ על מסלול ההמראה בכוח ותאוצה שקשה לתאר במילים, בטיסה זו נטיס את המטוס החל מרגע ההמראה ועד רגע הנחיתה תוך התייחסות, הדגמה, והסברים מפורטים של מדריך הטיסה האישי לאורך כל הטיסה.
הטיסה תחל בתדריך טיסה מסודר על פועליו של המטוס (הגאים, גוף, מנוע, קשר, וכו) לאחר מכן נכנס למטוס נתחבר למערכות הקשר ונצא לדרך, עד כאן זה כבר מרגש! מכאן יוצאים לטיסה שמיימית לאורך חופי תל אביב דרומה או צפונה, לפי בחירת החוגג. חווית טיסה ליום אחד היא אירוע בלתי נשכח!

חבילת פלטיניום “טייס ליום אחד וסימולטור”

PILOT FOR A DAY V.I.P

נפגשים בסימולטור הטיסה המתקדם אשר מאמן את טייסי חברות התעופה הגדולות בישראל, מתחילים בתדריך והסברים קרקעיים על המטוס והסימולטור לאחר מכן נכנס לתוכו ומייד בעזרת הנחיית המדריך נצא לטיסה יוצאת דופן ונמריא מכל שדה תעופה בעולם שברצונכם להיות בו ואף ננחת בשדה אחר כרצונכם, לאחר מכן נצא בטיסה אמיתית לשיעור על מטוס מסוג צסנה 172, שנעשה הלכה למעשה את כל מה שלמדנו בסימולטור, טיסה ליום אחד זוהי בהחלט חוויה מרגשת הטומנת בחובה את רזי מקצוע התעופה, ולהיות טייס בפרט. אז קדימה חגרו חגורות פיתחו מנועים ובואו ונצא אל האופק המדהים.